
Chcesz zwrócić lub zareklamować produkt?
Nie ma problemu!
Prosimy o wybranie odpowiedniego rodzaju zgłoszenia. Na odstąpienie od umowy masz 30 dni** od daty otrzymania zamówienia.
Chcesz odstąpić od umowy? Wypełnij poniższe pola formularza pozostawiając „Zwrot” w rodzaju zgłoszenia. Chcesz zgłosić reklamację? Wybierz „Reklamacja”.
Jak to działa?
Czas na zwrot produktu
Na odstąpienie od umowy masz dokładnie 30 dni* od daty otrzymania zamówienia.
Czas na zwrot środków
Czas na zwrot środków
Zwrot środków może wynieść od 2 do 5 dni roboczych od daty doręczenia Twojego zwrotu do naszego magazynu.
Forma zwrotu środków
Forma zwrotu środków
Zwrot środków odbywa się na zasadach określonych w przepisach prawa.
* Dla produktów erotycznych termin odstąpienia wynosi 14 dni od momentu objęcia tej rzeczy w posiadanie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Gadżety erotyczne możemy przyjąć tylko bez naruszonych plomb, czy rozerwanej folii.
Formularz zwrotu lub reklamacji
Gdzie odesłać produkt?
Odeślij paczkę wybranym przez siebie przewoźnikiem pod adres:
Firma: Centrum Logistyczne ZOLTA – Dział zwrotów
Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec
wpisz na etykiecie numer faktury, który wprowadziłeś w zgłoszeniu
Telefon komórkowy: 533 521 316
Telefon stacjonarny: 22 472 40 02
Zapoznaj się z naszymi wytycznymi
jak prawidłowo spakować paczkę
Aby proces zwrotu przebiegał szybciej prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru. Bezpieczne i prawidłowe pakowanie przyspieszy ten proces dodatkowo chroniąc zwracany produkt przed uszkodzeniami w transporcie.
Prosimy:
– nie wysyłaj niezabezpieczonego produktu
– nie przyklejaj bezpośrednio na oryginalne opakowanie produktu nalepki adresowej
– umieść etykietę z czytelnymi danymi adresata oraz numerem faktury