Poniżej przedstawiamy przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące zakupów wnaszym sklepie. Kliknij na interesującym Cię pytaniu wy wyświetlić odpowiedź:
Temat pomocy
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Napisz lub zadzwoń do nas.
Napisz do nas
tel.17 789 1804
email: info@sklep.zolta.pl
Biuro Obsługi Klienta czynne jest
poniedziałek – piątek: 8.00 – 22.00
Pytania dotyczące zamówienia
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?
Tak, zamówienie w sklepie www.sklep.zolta.pl możesz złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zamówienie złożone bez rejestrowania się zostanie zrealizowane standardowo, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki.
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym www.sklep.zolta.pl?
Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie www.sklep.zolta.pl dodaj wybrane produkty do koszyka i przejdź do realizacji klikając „PRZEJDŹ DO KOSZYKA” na wyskakującym okienku bądź kliknij w koszyk widoczny w prawym górnym rogu strony i kliknij na niego bądź na przycisk „do kasy”. Następnie wypełnij formularz przyjęcia zamówienia. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “KUPUJĘ I PŁACĘ”. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia”. W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane i przekazane do realizacji.
Czy można składać zamówienia mailowo lub telefonicznie?
Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mailowo. Zamówienie możesz złożyć pod numerem telefonu: 17 789 1804 lub pisząc na adres e-mail: info@sklep.zolta.pl.
Czy dostanę dowód zakupu/paragon?
Tak, do każdego zamówienia generowana jest faktura imienna bądź faktura VAT. Dokument otrzymasz w formie elektronicznej na maila wskazanego w zamówieniu.
Jak mogę otrzymać fakturę vat?
Należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu. Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie www.sklep.zolta.pl otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej na maila wskazanego w zamówieniu.
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Kiedy spakujemy już Twoje zamówienie wyślemy powiadomienie z numerem nadania oraz linkiem do śledzenia zamówienia. Wiadomość wysyłana jest na adres mailowy podany podczas składania zamówienia. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, jeżeli otrzymałeś link do śledzenia, ale status jeszcze się nie zaktualizował sprawdź status w godzinach wieczornych, kurier mógł jeszcze nie zeskanować paczki, dlatego mimo jej odebrania status mógł nie ulec zmianie.
Czy mogę odebrać produkty osobiście?
Tak – produkty można odebrać osobiście wybierając przy składaniu zamówienia formę dostawy „Odbiór w siedzibie firmy”. Odbiór możliwy jest pod adresem ul. Lotniskowa 6, 39-300 Mielec. Zamówienie będzie gotowe do odbioru w ciągu maksymalnie 24h od jego złożenia.
W jakich przypadkach moje zamówienie może zostać anulowane?
Twoje zamówienie anulujemy w przypadku braku wpłaty w terminie 14 dni od daty jego złożenia.
W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
W celu anulowania zamówienia proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wyślij wiadomość mailową zatytułowaną „Anulacja zamówienia” na nasz adres mailowy bądź skontaktuj się z nami telefonicznie. Nie jest możliwe anulowanie zamówienia, które zostało już spakowane (wygenerowano numer nadania) bądź wysłane.
Czy istnieje możliwość rezerwacji towaru?
Towar rezerwowany jest dla klientów, którzy dokonali zakupu. Jest to jedyna możliwość rezerwacji towaru.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
O każdym etapie realizacji informujemy mailowo. Poinformujemy Cię o przyjęciu zamówienia, o zaksięgowaniu wpłaty oraz o wysłaniu zamówienia. Obserwuj skrzynkę mailową.
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Zamówienie możesz opłacić w dowolnym terminie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od jego złożenia. Zamówienia z brakiem wpłaty anulowane są automatycznie po 14 dniach.
Czy mogę połączyć zamówienia?
Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.
Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Informujemy o każdej zmianie statusu zamówienia mailowo, na adres, który został podany w zamówieniu. Status złożonego zamówienia możesz również sprawdzić logującsię doKonta Klienta lub telefonicznie pod numerem telefonu: 17 789 1804
Czy zapłacę więcej za wysyłkę kupując więcej niż jeden przedmiot?
W przesyłkach niestandardowych (gabarytowy) koszt dostawy może być większy, jednak ostateczną cenę transportu podliczymy w koszyku po dodaniu wszystkich produktów.
Czy będę mógł/a śledzić swoje zamówienie?
Tak. Link do śledzenia przesyłki zostanie wysłany w wiadomości mailowej po nadaniu paczki.
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki na terenie UE.
Co jeżeli otrzymałem inny produkt niż zamawiałem albo brakuje jakiegoś produktu w przesyłce?
My też jesteśmy tylko ludźmi i czasami (bardzo rzadko :-)) popełniamy błędy. Dlatego też jeżeli coś jest z Twoim zamówieniem nie tak jak powinno być, proszę śmiało się z nami skontaktuj na pewno dołożymy wszelkich starań aby naprawić swój błąd.
Dotarła do mnie tylko część zamówienia – co z pozostałymi produktami?
Zamówienie może zostać spakowane w więcej niż jedną przesyłkę (paczkę). Po spakowaniu zamówienia przez nasz Magazyn otrzymasz korespondencję mailową i na tej podstawie będziesz mógł sprawdzić ilość przesyłek nadanych do Twojego zamówienia.
Od jakiego momentu zamówiony towar należy do mnie?
Towar należy do klienta w momencie otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia z sklepu internetowego.
W jakim terminie otrzymam fakturę do zamówienia?
Dokument sprzedaży otrzymasz drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy podany w zamówieniu po nadaniu paczki.
Co mogę zrobić jeżeli podczas składania zamówienia pojawił się problem?
W przypadku pojawienia się problemu podczas zakupów zachęcamy do kontaktu z naszym działem Obsługi klienta pod numer 17 789 1804 lub drogą mailową info@sklep.zolta.pl
Pytania dotyczące płatności
Czy mogę podzielić płatność na dwie różne metody?
Zamówienie możemy zrealizować z płatnością z góry lub płatnością przy odbiorze. W przypadku płatności z góry dajemy możliwość wyboru różnych form płatności jak przelew bankowy, blik, paypo itd. W przypadku płatności przy odbiorze zamówienie opłacisz gotówką przy odbiorze u kuriera. Nie ma możliwości łączenia tych dwóch form płatności.
Czy mogę zmienić formę płatności w zamówieniu?
Tak, jest taka możliwość. Należy skontaktować się w tej sprawie z naszym BOK jak najszybciej to możliwe. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już spakowane (wygenerowano numer nadania) bądź wysłane.
Pytania dotyczące dostawy
Jakie są koszty i czas dostawy?
Koszty oraz czas dostawy uzależnione są od wybranego dostawcy. Na koszt dostawy wpływ ma także ilość oraz wielkość zakupionego produktu. Szczegółowe zestawienie znajduje się na stronie: Wysyłka i płatność oraz po dodaniu produktów do koszyka.
Czy mogę dokonać zmiany adresu dostawy?
Tak, jest taka możliwość. Należy skontaktować się w tej sprawie z naszym BOK jak najszybciej to możliwe. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już spakowane (wygenerowano numer nadania) bądź wysłane.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
Link do śledzenia paczki nie działa/numer listu jest niepoprawny.
Czy istnieje możliwość dostawy w sobotę?
Tak oferujemy dostawę zamówień w soboty kurierem DPD za dodatkową opłatą.
Czy istnieje możliwość dostawy w niedzielę?
Nie oferujemy dostawy zamówień w niedzielę.
Czy istnieje dostawy na konkretną godzinę?
Nie oferujemy dostawy zamówień na konkretną godzinę.
Które produkty mogę zamówić z dostawą do paczkomatu?
Możliwość dostawy do paczkomatu jest zależna od wymiarów produktu i całej przesyłki.Jeśli podczas składania zamówienia nie pojawi się opcja dostawy do paczkomatu, oznacza to, że dla danego produktu/produktów ta forma dostawy niejest dostępna. Z dostawy dopaczkomatów wyłączone są również wszystkie meble.
W jaki sposób zostanie dostarczone moje zamówienie?
Zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z Twoim wyborem podczas składania zamówienia.
Czy zamówienia mogę otrzymać w dwóch osobnych paczkach?
Tak jeśli zamówienie składa się z dużej ilości produktów lub kiedy artykuły posiadają duże wymiary. Staramy się, aby informacja o większej ilości paczek do danego produktu była umieszczona na karcie produktu.
Jak sprawdzić termin doręczenia wysłanej paczki?
Termin doręczenia paczki możesz sprawdzić w przesłanym od nas linku w wiadomości mailowej.
Czy można przyśpieszyć dostawę?
Nie mamy możliwości przyśpieszenia zamówień – wszystkie realizowane są chronologicznie.
Dlaczego nie mam informacji o śledzeniu przesyłki?
Informację o śledzeniu klient otrzymuje w momencie nadania przesyłki, jeśli jeszcze nie otrzymałeś takich informacji oznacza to prawdopodobnie, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze nadane.
Jak sprawdzić numer nadania przesyłki?
Numer nadania przesyłki znajduję się w mailu, który został wysłany do Ciebie w momencie nadania przesyłki.
Czy kurier się, ze mną skontaktuję?
Po nadaniu paczki powinieneś otrzymać wiadomość na maila oraz sms z informacją o wysłaniu zamówienia i planowanej dostawie.
Co należy zrobić jeśli kurier nie zastał nikogo w domu podczas próby doręczania paczki?
Kurier DPD oraz GLS podejmą drugą próbę doręczenia paczki, poczta polska zostawi w skrzynce lub innym możliwym miejscu awizo konieczne do odbioru zamówienia w punkcie.
Nie odebrałem/am na czas paczki została zwrócona do Państwa co mogę zrobić w takiej sytuacji aby paczka do mnie ponownie została nadana?
W tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu poinformowania o chęci ponownego nadania paczki również prosimy o opłacenie ponownej wysyłki na kwotę dwukrotności kosztów wysyłki.
Czy produkt może być zwrócony po terminie?
Produkt może być zwrócone do 30 dni od otrzymania paczki, zwroty po terminie nie są przyjmowane.
Czy mogę zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce?
Tak możesz zwrócić zamówienia w jednej paczce, prosimy umieścić taką informację w paczce.
Czy mogę zwrócić produkt w punkcie odbioru np. Żabka lub Orlen?
Produkty mogą zostać zwrócone tylko przez przewoźników, którzy dostarczą nam zwrot na wskazany przez nas adres, nie mamy możliwości odebrania zwrotu z punktu.
Pytania dotyczące zwrotów i reklamacji
Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę, co zrobić?
Jeśli w momencie doręczania przesyłki zostanie stwierdzone jej uszkodzenie lub brak w jej zawartości, należy w momencie odbioru lub nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych spisać protokół szkody. Więcej informacji uzyskasz na infolinii przewoźnika, który doręczył Twoją przesyłkę. Po spisaniu protokołu szkody wyślij do nas zgłoszenie reklamacyjne wraz z tym dokumentem.
Jak długo należy oczekiwać na rozpatrzenie reklamacji?
Staramy się rozpatrywać reklamacje w ciągu 24 godzin, jednak nie dłużej niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Jak mogę zareklamować produkt?
a) Wypełnij formularz online: https://formularz.zolta.pl
b) Czekaj na informację zwrotną w sprawie reklamacji i dalsze decyzje. Otrzymasz informację w ciągu 24 godzin.
c) PAMIĘTAJ: Jeżeli wysyłasz reklamowany produkt na własny koszt, wybierz bezpieczną metodę dostawy, np. skorzystaj z usługi kurierskiej lub wyślij paczkę z potwierdzeniem wysyłki. Nie wysyłaj nam paczki za pobraniem – nie mamy technicznej możliwości odebrania takiej przesyłki.
Jak zwrócić produkt?
Do dokonania zwrotu online potrzebujesz jedynie wypełnić formularz zwrotu online https://formularz.zolta.pl/ i odesłać przesyłkę na adres wskazany w formularzu.
Jak mogę sprawdzić status mojego zwrotu?
W momencie uznania zwrotu otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w zamówieniu.
W jakim czasie uzyskam zwrot środków z tytułu odstąpienia od umowy?
Termin zwrotu środków może wynieść od 2 do 5 dni roboczych od daty doręczenia Twojego zwrotu do naszego magazynu na zasadach określonych w przepisach prawa.
Czy mogę zwrócić bieliznę?
Bieliznę, tak samo jak każdy produkt oferowany w naszym sklepie, można zwrócić w terminie 30 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Proszę pamiętać, że zwrócony towar powinien być w oryginalnym opakowaniu i posiadać komplet metek. Towar nie może nosić śladów użytkowania.
Złożyłem/am kilka zamówień. Czy można je wysłać w jednej przesyłce?
Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.
Czy mogę zwrócić tylko część produktów z zamówienia?
Tak, jak najbardziej masz takie prawo, aby zwrócić tylko część zakupionych rzeczy z całego zamówienia.
Kto ponosi koszt zwracanych produktów?
Koszt wysłania zamówienia do sklepu ponosi kupujący.
Czy mogę odesłać zwracany produkt dowolną firmą kurierską?
Zwrot zamówienia można odesłać dowolnym kurierem, który dostarczy zamówienie do naszego Centrum logistycznego.
Czy mogę wymienić zakupiony produkt na inny?
W naszym sklepie nie posiadamy wymiany towaru. Produkt można zwrócić, a z naszej oferty zamówić nowy odpowiedni.
W jaki sposób zostaną zwrócone środki za odesłane produkty?
Środki zostaną zwrócone na numer konta bankowego, które zostało podane w formularzu odstąpienia od umowy.
Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu?
W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu prosimy o kontakt z naszym działem BOK oraz złożenie formularza reklamacyjnego poprzez
W jaki sposób zostanę poinformowany o przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego?
Po wysłaniu formularzu online otrzymasz od nas maila o przyjęciu Twojego zgłoszenia.
Czy produkty sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją/rękojmią?
Tak produkty oferowane przez nas posiadają gwarancję 2 lat.
Pytania dotyczące produktów
Czy zdjęcia zamieszczone na stronie oddają rzeczywistą kolorystykę produktu?
Bardzo się staramy, aby produkty prezentowane na naszej stronie internetowej oddawały ich rzeczywisty wygląd, jednak nie możemy zagwarantować dokładnego odwzorowania. Kolory mogą się nieznacznie różnić w zależności od ustawień monitora bądź rozdzielczości ekranu.
Czy mogę prosić o realne zdjęcia produktu?
Nie udostępniamy innych zdjęć produktów oprócz tych, które zostały już dodane do oferty produktowej, wszystkie nasze zdjęcia oddają realny wygląd.
Czy będzie dostępny jeszcze dany kolor lub rozmiar?
Jeżeli brakuje Twojego koloru lub rozmiaru, kliknij w interesujący Cię rozmiar, a następnie „Powiadom mnie o dostępności”, w okienku wpisz swój adres e-mail. Damy Ci znać, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny!
Czy będzie dostępny jeszcze dany model?
Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty. Zapraszamy do regularnego przeglądania oferty naszego sklepu.
Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj, że tabela jest orientacyjna.
Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru.
Czy istnieje możliwość zarezerwowania produktu?
Nie mamy możliwości rezerwowania towaru.
Co zrobić, jeżeli na stronie nie ma parametru lub wymiaru, który mnie interesuję?
W tym celu prosimy o kontakt z naszych Biurem Obsługi Klienta pod numer 17 789 1804 lub drogą mailową info@sklep.zolta.pl
Gdzie znajdę tabelę rozmiarów lub wymiary produktu?
Wymiary produktów lub tabela rozmiarów znajdują się w opisie na karcie produktu.
Jak otrzymać informację o dostępności produktu?
Jeśli nie jesteś pewien czy produkt jest dostępny informację możesz uzyskać dzwoniąc na naszą infolinię lub kontaktując się poprzez wiadomość mailową.
Czy otrzymam instrukcję montażu do zamówionego produktu?
Instrukcję montażu dołączamy do zamówień, jeśli jednak nie otrzymałeś jej w paczce prosimy o kontakt.
Czy można prać kapcie w pralce?
Nie zalecamy prania kapci w pralce, jeśli chcesz je wyczyścić prosimy o delikatne zwilżenie ściereczki i przetarcie zabrudzenia. Uwaga!!! Materiał nie może zostać nadmiernie nasączony wodą.
W jaki sposób można prać onesies?
Kombinezony onesies można prać ręcznie lub w pralce z funkcją delikatnego prania do 30 stopni.
W jaki sposób można prać kamizelkę i kurtkę podgrzewaną?
Kurtkę jak i kamizelkę podgrzewaną zaleca się prać zgodnie z umieszczoną informacją na metce.
Czy udostępniają Państwo atesty?
Nie udostępniamy atestów do produktów, które posiadamy w swojej ofercie.
Inne pytania
Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?
Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku „Do koszyka”. Takie produkty będą miały aktywny przycisk „powiadom o dostępności”, dzięki któremu podając adres mailowy otrzymamy powiadomienie jak tylko towar będzie ponownie dostępny.
2.W jaki sposób mogę się skontaktować z biurem obsługi klienta?
Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii: 17 789 1804. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: info@sklep.zolta.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.
W jakich godzinach mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?
Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-22.00.
Co zrobić aby wymienić produkt?
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę wypełnij formularz online a następnie zapakuj i odeślij do nas produkt. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.
Jak mogę zgłosić skargę, pochwałę?
Skargę lub pochwałę można zgłosić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, poprzez wiadomość wysłaną na adres: info@sklep.zolta.pl, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer: 17 789 1804
Co mam zrobić, jeżeli zapomniałem/am hasła do konta?
Podczas logowania wybierz opcję Nie pamiętam hasła. Na podany przez Ciebie wcześniej adres e-mail wyślemy link do zmiany hasła. Kliknij w niego i następnie spróbuj się zalogować już za pomocą nowego hasła do konta.
Czy wszystkie produkty, które widoczne są w sklepie są dostępne?
Staramy się aby jak największa ilość produktów była dostępna zdarza się jednak, że niektóre produkty są chwilowo niedostępne. Nie będziesz mógł ich dodać do koszyka, będą one wówczas mieć status „Produkt chwilowo niedostępny”. Czasami również zdarza się sytuacja, że podczas pakowania produktu okazuje się, że nie ma go fizycznie na magazynie (jest to sytuacja bardzo rzadka). Wówczas niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy mailowo lub telefonicznie abyś mógł podjąć decyzje. Czy zgadasz się na zamianę produktu na inny (kolor, model)? Czy chcesz może z niego całkowicie zrezygnować? A może zgodzisz się poczekać na dostawę brakującego produktu?
Czy mogę zamówić towar pod zamówienie (personalizacja)?
Nie realizujemy takich zamówień.
Nie wiem jaki produkt wybrać co w takiej sytuacji zrobić?
Wówczas prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny na pewno postaramy się pomóc w doborze odpowiedniego produktu.
Czy produkty oferowane w sklepie są nowe?
Wszystkie oferowane produkty w naszym sklepie są nowymi.
Czy dodanie produktów do koszyka oznacza ich zarezerwowanie?
Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Produkt jest rezerwowany w momencie złożenia zamówienia, czyli po wybraniu przycisku „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
Czy zdarza się, że przed promocją cena jest najpierw podwyższana?
Podwyższenie ceny tuż przed planowaną promocją jest niezgodne z prawem. Takie praktyki nie mają miejsca w naszym sklepie. Ewentualne zmiany cen odbywają się niezależnie od promocji.
Czy mogę prosić o korektę do faktury?
O korektę możesz prosić w przypadku błędnych danych na dokumencie lub w przypadku zwrotu zamówienia. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w tej sprawie.
Czy realizują Państwo zamówienia z terminem odroczonym?
Czy realizują Państwo zamówienia z terminem odroczonym? Zamówienia z odroczonym terminem płatności do 14 dni realizujemy dla placówek publicznych.